Criza gazelor şi gâştele Capitoliului

Înainte de a ne aduce o adiere de Siberia în case, criza gazelor a produs mai degrabă o isterizare a mass-mediei care, sincer, mi s-a părut lipsită de logică şi obiectivitate. Experţi mai mult sau mai puţin în temă, analişti mai mult sau mai puţin recunoscuţi, alături de moderatori, care mai de care mai scandalizat, au generat ore şi zile în şir o hărmălaie generală pe care gâştele Capitoliului ar puteau cu siguranţă invidia. Evident, e inutil să precizez că n-a înţeles nimeni nimic.
N-am scris pe acest blog despre criza gazelor (cei interesati pot găsi mat. pe Power&Politics), fie si pentru ca mi s-a părut o reală pierdere de timp, dată fiind nebunia talk-show-urilor tv... fără număr şi implicit fără intenţia de a lămuri ceva. Acum, când lucrurile par să fi intrat pe un făgaş de soluţionare, m-am bucurat să văd că mai există şi opinii echilibrate. Mi-a plăcut editorialul de azi din Gândul.


Cămaşa şi haina, Rusia şi Ucraina
de Cristian Tudor POPESCU 08 IANUARIE 2009